Легкі навантажувачі масою 5-10 тонн і об'єднання об'ємом ковша близько 1 м3 відрізняються підвищеною універсальністю. На відміну від міні-навантажувачів, смороду можуть похвалитися більшою продуктивністю. А перевага легких моделей перед середніми і важкими - це підвищена маневреність, особливо при роботі на складах і в умовах щільної забудови.
Конструктивно всі легкі фронтальні навантажувачі вельми схожі. Майже всі навантажувачі, що розглянуті в огляді (крім Kramer), оснащені шарнірнозчленованою рамою. Гальма у всіх гідравлічні. Альо при цьому китайські навантажувачі зазвичай оснащені дисковими гальмами, що встановлені відкрито (на автомобільний манер). Європейські, японські і корейські машини, як правило, оснащують герметизованими гальмами з масляним охолодженням. Повний привід для навантажувачів - стандарт. За доплату моделі з гідромеханічною трансмісією можуть бути оснащені диференціалом.
Робочі агрегати всіх розглянутих машин без проблем замінюються в залежності від завдання. При цьому фірми-виробники пропонують різні варіанти ківшів з різним об'єднання об'ємом і міцністю (для легких, важких ґрунтів, снігу), захоплювачі для колод або для сіна, віла, відвали, агрегати з щітками для прибирання вулиць та багато іншого. Управління - джойстиком, частина функцій може бути винесена на окремі важелі (в залежності від комплектації та модифікації). Розглянємо деякі з популярних моделей навантажувачів.
📍👉Китайські навантажувачі👈📍
Китайська фірма EVERUN в цьому сегменті пропонує два легких фронтальних навантажувача ER16 і ER20 з ківшами місткістю 0.75 м3 і 1,0 м3. Вантажопідйомність 1600 і 2000 кг відповідно. Що до маси навантажувачів, то у ER16 вона становить 4100 кг, а у ER20 - 5200 кг Висота розвантаження - 2700 і 3100 мм Обидва оснащені моторами Xinchai потужністю 50 і 75 к. с. Гідромеханічна трансмісія на 2 швидкості вперед і стільки ж назад. Швидкість 25 км/рік.
Китайський LiuGong зацікавлює українців легким навантажувачем 816C об'єднання з об'ємом ковша 0,8 м3. Вага машини - 5470 кг. Дизель 69 к. с. при 2400 об.хв. КПП з перемиканням під навантаженням, 2 передачі вперед і 2 назад. Швидкість 25 км/рік. Висота вивантаження - 2417 мм. Вантажопідйомність - 2090 кг Зусилля відриву ковша - 58 кН.
Китайський фронтальний навантажувач Foton FL 920F-II масою 6210 кг оснащується силовою установки Yuchai потужність 79 к. с. при 2400 об/хв. КПП - фірми SHANTUI з перемиканням під навантаженням. Число передач: 2 вперед і 2 назад. Швидкість 26.5 км/рік. Вантажопідйомність машини - 1800 кг, об'єм - 1 м3. Максимальні виривное зусилля 58 кН. Висота вивантаження -2510 мм.
Більш важкий Foton FL 935E з масою 9800 кг може працювати з вантажем до 3000 кг. Мотор - YUCHAI потужністю 125 к. с. Коробка передач SHANTUI з перемиканням під навантаженням має 2 швидкості вперед і дві тому. Швидкість - 37 км/рік. Об'єм ковша - 1,8 м3. Максимальні виривное зусилля 96 кН. Висота вивантаження - 2990 мм
Найлегша модель китайської фірми SDLG - це LG918 масою 6,2 т і об'єднання об'ємом ковша 1 м3. Нагадаємо, що навантажувачі SDLG - це спрощені і здешевлені Volvo. Вантажопідйомність машини 1,8 тонн. Максимальна висота вивантаження - 3199 мм. Відривне зусилля 5800 кг Робочий тиск гідросистеми 17,5 Мпа. Швидкість - 27 км/рік. Навантажувач обладнань дизелем Yuchai потужністю 80 л. с. і КПП Shantui & Feicheng (КНР) з перемиканням під навантаженням: дві передачі вперед, два назад. Однак у покупців є можливість замовити трансмісію ZF.
Власник китайського бренду SEM, машинобудівний гігант Caterpillar (США), пропонує легкий фронтальний навантажувач SEM 618 D спорядженої масою 5940 кг. Вантажопідйомність 1800 кг, місткість стандартного ковша - 1,0 м3. Зусилля відриву - 60 кН. Висота розвантаження - 2961 мм. Машина оснащена дизелем YTO (4,76 л 82 к. с.) і КПП Beilian з перемикання під навантаженням. Максимальна швидкість 23,3 км/рік.
📍👉Південнокорейські навантажувачі👈📍
Корейська Hyundai пропонує на українському ринку дві моделі навантажувачів масою до 10 тонн. Це Hyundai HL730-9S і HL730XTD-9S. Відрізняються в основному висотою розвантаження при максимальному підйомі 2730 мм для першого і 3060мм для іншого, зусиллям відриву 9590 кг для HL730-9S і 9520 кг HL730-9S, а також перекидаючим навантаженням, відповідно 7800 і 7080 кг Маса відповідно, 9700 і 9900 кг
На обидві модифікації навантажувача встановлюється один і той же дизель Cummins 4,5 літра 125 к. с. об'єм ковша 1,8 м3 для обох. Кабіна оператора забезпечена гідропідвіскою, що різко підвищує рівень комфорту при роботі. Всередині встановлено сенсорний монітор.
📍👉Японські навантажувачі👈📍
Японська фірма Hitachi пропонує дві моделі легких навантажувачів: ZW100 і ZW120. Маса машин відповідно 6950 - 7100 кг і 7980 - 8640 кг, в залежності від модифікації. Машини відрізняються високим рівнем комфорту. Наприклад, дворівневий кондиціонер створює різний мікроклімат в ногах і на рівні голови оператора. І підтримує його автоматично. Кабіна встановлена на гідроеластічних опорах.
Розглянємо спочатку «стільника» модель. Вона оснащується дизелем KUBOTA 3,8 літра 93 к. с. при 2100 об/хв. Встановлена 2-ступінчаста гідростатична трансмісія. Швидкість 34,5 км/рік. Місткість ковша 0,9-1,3 м3. Висота розвантаження 2605 - 2950 мм Зусилля відриву - 5406-6436 кг.
ZW120 не тільки важче, але і відрізняється більш просунутими характеристиками. Він обладнань тім же мотором KUBOTA, альо форсованим до 98 к. с. Швидкість також 34,5 км/рік. Місткість ковша 1,1-1,5 м3. Висота розвантаження 2640 - 3125 мм. Зусилля відриву - 6936 - 8058 кг.
📍👉Європейські навантажувачі👈📍
Британська фірма JCB продає в Україні легкий фронтальний навантажувач моделі 406 масою 4873-5020 кг. Кабіна у нього встановлена на гумовіх подушках. А сама машина оснащена дизелем спільного виробництва фірм JCB і Kohl (2,5 літра 49 к. с. при 2600 об/хв.) І гідростатичною трансмісією на 2 передачі вперед і назад. Управління - джойстиком. Максимальна швидкість - 20 км/год. Об'єм ковша 0,8-1,4 м3. Вантажопідйомність - 1544-1625 кг. Зусилля відриву 29,7-41,9 кН. Висота вивантаження 2295 - 2489 кг. Особливістю англійської техніки є швидкознімна каретка з гідравлічним приводом фіксатора. Це дозволяє оперативно змінити, скажімо, ківш на вила, не виходячи з кабіни.
Німецька фірма Kramer пропонує в Україні 2 моделі легенів фронтальних навантажувачів з об'єднання об'ємом ковша 1,00-1,15 м3. Всі вони оснащені дизелями Deutz і гідростатичною трансмісією. Головна їхня відмінність від всіх розглянутих у статті конкурентів - це звичайна рама і всі керовані колеса. При цьому можна використовувати «крабовий хід». Це звичайна справа для телескопічних навантажувачів, але вкрай рідко зустрічається на фронтальних навантажувачах. А для пересування по шосе машини Kramer використовують тільки передні керовані колеса.
Перший Kramer 8105 при об ємі стандартного ковша в 1,05 м3 має вагу в 5650 кг Потужність двигуна - 75 к. с. Максимальна швидкість 20 або (як опція) 30-40 км/рік. Вантажопідйомність - 2500 кг. Виривне зусилля - 40 кН. Висота вивантаження становить 2500 мм. А висота підйому палет - 3000 мм.
Другий навантажувач моделі 8115 відрізняється стандартним ковшем у 1,15 м3. Вага машини - 6100 кг Двигун - такий же. Швидкість 20 або 35 км/рік. Вантажопідйомність 2900 кг Висота вивантаження - 2650 мм, А висота підйому палет - 3200 мм
Джерело: specmachinery com ua
Телефонуйте і наші фахівці допоможуть вам підібрати ➡️ ШИНИ та КАМЕРИ⬅️ для фронтального навантажувача.
Тут➡️ https://spetsagroshina.kiev.ua/g6507885-shiny-dlya-frontaln...
Також тут ➡️ https://spetsagroshina.com.ua/sh.../frontalnyj-pogruzchik.html