Кошик
55 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

ТОВ "СПЕЦ АГРО ШИНА"
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (68) 353-67-74
+380 (68) 353-67-74
Viber
+380 (66) 401-01-30
ТОВ "СПЕЦ АГРО ШИНА"
Шиник Віталій
ул. Сортировочная, 22, Київ, Україна
spetsagroshina.com.uaspetsagroshina+380683536774

Індекс вантажопідйомності і швидкості

Індекс вантажопідйомності і швидкості

Індекс вантажопідйомності і швидкості

LI = Індекс навантаження
SI = Індекс швидкості

Позначення LI і SI дають недвозначну і подвергающуюся порівнянні інформацію про вантажопідйомності і швидкості, таким чином, користуючись таблицею їх можна безпосередньо переводити у фактичні значення.

 

Індекс швидкості
Маркування SI

Маркування індексу максимальної швидкості шин проводиться на підставі ходових випробувань шин на біговому барабані у випробувальній лабораторії. Високі швидкісні характеристики є максимальними, тому фактичну швидкість слід співставляти з реальними умовами експлуатації та завантаженістю транспортного засобу.
* Індекс Z (т. зв. відкритий індекс) означає, що теоретично шина може експлуатуватися на швидкості 240 км/год (149 миль/годину), але фактична експлуатаційна швидкість встановлюється виробником транспортного засобу, і залежить від типорозміру шини і її навантаження. Взагалі, експлуатація всіх шин під індексами VW і Y залежить від навантаження транспортного засобу, і вимагають консультації з фахівцями.

Вантажопідйомність
Маркування PR

Спочатку шини маркувалися точною кількістю шарів тканини каркаса, вбудованих в шину. Це було індикатором міцності шини. По мірі розробки більш міцних матеріалів стало можливим зменшити кількість шарів, зберігаючи таку ж міцність шини.

В даний час позначення "Ply rating" (Норма кількості шарів) не показує фактичну кількість шарів в шині, а лише інформує про умовному кількості шарів, Раніше індекс PR був універсальним індикатором отримання шини з заданою міцністю, та й зараз він ще використовується.

При роботі з шинами, маркованими PR, для визначення фактичної вантажопідйомності в кг. (або фунтах) потрібно користуватися каталогами виробника шин. Але не слід забувати, що при експлуатації шин спеціального призначення, їх вантажопідйомність сильно залежить від швидкості експлуатації. Саме тому маркування PR стала застарівати, а шини стали маркуватися більш об'єктивними індексами (наприклад, 185B/201A2), що враховують швидкість.

Більш складні індекси, однак, не завжди сприяють їх розумінню у рядового споживача, що часто призводить до передчасного виходу шин з ладу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner