Індекс вантажопідйомності і швидкості
LI = Індекс навантаження
SI = Індекс швидкості
Позначення LI і SI дають недвозначну і подвергающуюся порівнянні інформацію про вантажопідйомності і швидкості, таким чином, користуючись таблицею їх можна безпосередньо переводити у фактичні значення.
Індекс швидкості
Маркування SI
Маркування індексу максимальної швидкості шин проводиться на підставі ходових випробувань шин на біговому барабані у випробувальній лабораторії. Високі швидкісні характеристики є максимальними, тому фактичну швидкість слід співставляти з реальними умовами експлуатації та завантаженістю транспортного засобу.
* Індекс Z (т. зв. відкритий індекс) означає, що теоретично шина може експлуатуватися на швидкості 240 км/год (149 миль/годину), але фактична експлуатаційна швидкість встановлюється виробником транспортного засобу, і залежить від типорозміру шини і її навантаження. Взагалі, експлуатація всіх шин під індексами VW і Y залежить від навантаження транспортного засобу, і вимагають консультації з фахівцями.
Вантажопідйомність
Маркування PR
Спочатку шини маркувалися точною кількістю шарів тканини каркаса, вбудованих в шину. Це було індикатором міцності шини. По мірі розробки більш міцних матеріалів стало можливим зменшити кількість шарів, зберігаючи таку ж міцність шини.
В даний час позначення "Ply rating" (Норма кількості шарів) не показує фактичну кількість шарів в шині, а лише інформує про умовному кількості шарів, Раніше індекс PR був універсальним індикатором отримання шини з заданою міцністю, та й зараз він ще використовується.
При роботі з шинами, маркованими PR, для визначення фактичної вантажопідйомності в кг. (або фунтах) потрібно користуватися каталогами виробника шин. Але не слід забувати, що при експлуатації шин спеціального призначення, їх вантажопідйомність сильно залежить від швидкості експлуатації. Саме тому маркування PR стала застарівати, а шини стали маркуватися більш об'єктивними індексами (наприклад, 185B/201A2), що враховують швидкість.
Більш складні індекси, однак, не завжди сприяють їх розумінню у рядового споживача, що часто призводить до передчасного виходу шин з ладу.